. 70 days

shuu..


ny dag.. överfint väder. så skönt. gick till jobbet i sandaler och leggings. damn, nu är det verkligen vår. finally.

idag ska jag träna, titta på fotboll, och kolla grey's anatomy. oh, what a lovely day.

ringde nyss till lite hyresbolag och uppdaterade intresseanmälan.. hoppas att detta sökandet verkligen leder någonstans.. känns som att man står stilla på samma place hela tiden. denna gången kom jag rätt långt fram på listan iallafall, ifall det skulle komma några uppsägningar.

imorgon kommer pernilla hem. äntligen, känns som en evighet sen vi sågs sist. ska bli fett roligt iallafall. rababokrums.

idag är det bara 70 dagar kvar till bulgarien.

- och 10 dagar kvar till påsk...

fast bulgarien ska bli roligare. längtar.


peace / C

Kommentarer
Postat av: Syrran

HA, jag blev först!
Tough shit Armin ;)

2007-03-28 @ 14:16:43
Postat av: Bella

tack gumman!! synd att det inte blev nått ne fíkan idag. Men vi ses väl på fredag i bowlar??!! Puss

2007-03-28 @ 23:07:00
Postat av: bobby amarozzo

haha fan ullize
nu får du mig o framstå som en dålig pojkvän, bara för att jag inte skrev först av alla haha

2007-03-29 @ 06:22:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback