. nytt jobb

så ja. tillbaka till verkligheten.

igår kväll var vi på möllan och tog ett par öl... jag, armin, pernilla, alex, sebbe, natalie och anna.

mysigt var det, hade faktiskt skitroligt.

hade möte igår på jobbet.. visar sig att min nya tjänst ute i västra hamnen blir uppskjuten litegrann, eftersom bygget är försenat. men det är okej, jag jobbar här tills dess. 1 november blev det nya dat umet. längtar litegrann faktiskt. känns som att man byter upp sig, mer varierat arbete på det andra stället och mer ansvar.

idag ska vi ut på långpromenad, eller så cyklar vi, i don't know. men någon form av motion blir det iallafall.

ohh damnit vad jag hade velat vara på justin timberlakes konsert igår. hade vart så jävla tungt. hörde att den hade fått skitbra betyg och recensioner. too bad att man missade det. kult.

sommaren är kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback