. gaaaah nu är det daaaags

ohh, idag åker jag.. om 7 timmar. wee. pirrar så mycket i min mage. ska bli såååå skönt att komma ifrån vardagslivet ett litet tag och bara slappna av. behöver det verkligen.

hmm. måste rensa min väska lite på kläder. den väger just nu 19.6, och gränsen är 20. damnit, måste ju ha plats till allt jag ska handla hem. iiiiihh..

lönt att pollenallergin har slagit till helt hårt nu igår och idag. kliar i halsen. bah.


gårdagens i-landsproblem - varför tar de så fucking mycket dressing i french hotdog bröden? resulterade i fläck på väska, byxor och över hela min nytvättade vita jacka. touché.

anyway.. nu kommer jag nog inte blogga från bulgarien, om det inte skulle bli så att vi hamnar snabbt på något internet-café.. så.. hoppas ni har det så bra.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ha det nu så bra och var rädd om dig! (Pssst, köp nu något snyggt till mig ;) )
Love ya!

2007-06-05 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback