. bästa midsommaren + bilder från bulgarien


igår var det midsommar. och teds 20års dag. hade en skitschyst midsommar. den bästa tror jag till och med.. började hos ted, åt god mat och drack en hel del. blev skönt påverkad, fnittrigt och lagom.

efter ett par timmar stack jag hem och bytte om. sen stack jag, amrin, linda och malin till slagthuset. hade skitroligt, skönt det var att komma ut. träffade en massa folk som man kände, som man inte sett på hur länge som helst. massor av god dricka och lots and lots of dancing. bästa utekvällen på fett länge.

image53

bild från nattklubb.com - linda, jag och baba.


bilder från bulgarien följer nu..


image55image57

vårt feta hotell   |     vår lunch - shopska sallad med vitlöksbröd.

image58image59
armin när han klippte det lilla han har. haha. | sex on the beach på hotellet.

image60image61
min dricka. stor stark och sex on the bar (8 shots) | en del av armins dricka. black russian och shots

image64image65
början av kvällen | slutet av kvällen. haha

image66image67
första kvällen. öl på las palmas.

image68image69image70
photosession on the beach.

image71image72
baby när han blir tatuerad. | resultatet. skitfint.

image73image74
shaslik. | pariserhjul som tillhör discot "lazur"

image76image75
spindelmannen på stranden. | spindelmannen no2 inför hemresan. mr mckenzie. haha.

image77image78
utsikt från flygplatsens "balkong". | kackerlacka.



det var det. måste åka tillbaka snart igen. sunny beach 07 one more time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback