. vip only

shuhej.

today it's friday. friday the 13th. bah. hatar att jag är så vidskeplig.

anyway, igår var jag och min älskade syster på vip-kväll hos mary kay (för er som inte vet är Mary Kay det bäst säljande märket av hudvård och kosmetik i USA)..fick prova många av deras produkter och en snabbkurs i hur man lägger en schyst och enkel sommar-makeup. en kväll full av exklusiva produkter som man bara ville ha mer och mer av.. unfortunately så är det ju som vanligt. smakar det så kostar det... så det blev bara 3 produkter igår.. mycket pengar.. men det är fan värt det. borde göra sånt oftar och unna mig lite. jag har ju trots allt varit utan cigaretter i snart 1 år.. då får man ge lite till sig själv och använda pengarna som förr var till cigaretter, till något som gynnar mig själv.. oh luxury - i love it..

välkommen hem från spanien bellaaaa. synd att du inte kan stanna mer än en vecka. jobbigt

i förrigår var jag och emma och pernilla på möllan. mys som fan. borde göra det oftare. love you guuurls.

idag.. jobbar som vanligt. händer inte så mycket här..suttit hela morgonen och tittat på massor av schysta t-shirtar, tank-tops och kepsar på shopiana.com. borde köpa något, tunga saker faktiskt.

skönt med lite nedvarvning nu på fredagen när jobbet har varit kaos hela veckan... hade huvudvärk igår också. suck.

nej, nu ska jag ta och göra något annat. läsa om alla b-kändisar på aftonbladet kanske. fan vad tråkigt.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback