. underbar och älskad av alla

har varit sjuk nu i 2 dagar, men idag är jag tillbaka på jobbet.

har vilat ut mig ordentligt nere i sommarstugan.. skönt med lite frisk havsluft.

igår kväll var jag ute på en långpromenad, behövde komma ut lite.. gick nere vid havet med iPoden i öronen och bara njöt.. oh vad jag hade velat ha semester.

köpte en bok i tisdags på konsum, av ren slump... såg att det fanns billiga sommar-pocket böcker.. det visar sig att det är den näst bästa boken jag någonsin har läst. jag har nästan läst ut den redan.. på knappt två dagar.

humoristisk ironi och vardagsspeglingar som alla kan känna igen sig i... jag har till och med skrattat rakt ut i luften imellanåt. skön brud som har skrivit den.. nu ska jag bara på jakt efter de andra böckerna hon har skrivit.

"Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)" heter boken. skriven av martina haag. den måste läsas.

ikväll ska jag slappa (som vanligt) och titta på training day.. eventuellt läsa också, om jag inte hinner läsa färdigt boken här på jobbet..


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback