. torrentoskuld

så. då var det dags igen. en ny vecka full av arbete. weho.

slappade hela helgen.. tog de sista tabletterna antibiotika, och igår var jag hos min bror större delen av dagen. mys.

idag har jag jobbat, jobbat, jobbat, och planerat lite inför en hemlig sak. ihi.

och jag har tränat, såklart, äntligen kan jag träna nu när jag har tagit färdigt tabletterna. tränade ett skönt pass och pratade en massa med susanne (som vanligt ;P). blir träning på onsdag igen.. plus så ska jag gå ut på promenad med min moster och mamma nu.

sen är det csi ikväll...


förresten så är jag inte torrent-oskuld längre. har börjat tanka simpsons filmen. hade vart roligare om jag hade haft lite snabbare internet.. men den som väntar på något gott.

nej, nu ska jag ut. tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback