. tabletter stora som körsbärstomater

då var det dags.. halsfluss.. damnit. hatar när strupen känns att vara i storleken av ett sugrör.. bläh..

var och hälsade på dr. memarzadeh precis.. behövde inte ta prov, med tanke på att nästan hela familjen har haft halsfluss.. fick antibiotika.. 1 grams piller. synd bara att det känns som att svälja hela körsbärstomater när man tar dem..

ingen aptit, oh gud vad jag är trött.. jobbar ändå, och trotsar sjukheten.

i helgen har min baby varit hos mig, vi har haft jättemysigt.. möllevångsfestivalen både fredag och lördag.. såg menteroja i fredags, och i lördags såg vi eliten; dj large, afasi, organism 12 och t.r. vi myste ner på gräsmattan med solrosfrön och öl och bara njöt av det suveräna jamet. oh mys mys mys mys.

igår spelade jag och armin need for speed carbon hur länge som helst. vilket geni som har skapat bilspel alltså, hade kunnat spela konstant. underbart tidsfördriv.

lite bilduppdateringar..

189108-92
jag och anna på plockepinn vid inkonst.

189108-94
afasi i folkets park. underbara texter. underbara beats.

189108-93
t.r, organism 12 och afasi. superb.



nej, nu ska jag ta och surfa lite på aftonbladet, i brist på annat att göra. peace oooout.


Kommentarer
Postat av: baba

fantastisk

2007-07-24 @ 13:47:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback