. blommiga naglar

ohh vilken god natts sömn jag har fått. sov hos min syster inatt. mysigt att sitta och titta på barnprogram med min lilla systerson nu på morgonen när alla andra fortfarande sov. tihi.

ihh - idag ska jag fortsätta spela på mitt need for speed carbon som jag köpt till mitt ps 2... man fastnar helt fan, galet. har köpt ett till spel som jag nog får imorgon.. och ett par filmer. fan jag handlar för mycket på cdon.com.. så fort jag får lön så handlar jag sönder mig där. haha. ja, men så är det när man älskar filmer. har en underbar dvd-samling. huhu.

igår spelade mff mot djurgården. bra jobbat av malmö, synd att det inte resulterade i mer än ett mål för jonatan johansson. enormt bra inhopp av honom i 53e minuten, som resulterade i mål för mff i 56e minuten. toivonen blev skadad redan efter 6 minuter... brutet näsben och grov hjärnskakning, verkligen otur.. men labinot harbuzi kom in och gjorde en superbra match, verkligen. oavgjort var ett rättvist resultat.. 1-1 på malmö stadion. speluppehåll nu.. men sen kanske vi kan komma tillbaka med full kraft mot hammarby. vi håller på er.

idag åker bella tillbaka till spanien. usch. jobbigt att hon bara stannade ett så litet tag, och att vi inte hann ses så mycket.. men jag är i vilket fall som helst jätteglad för att jag fick se dig i söndags, du e jättefin gumman!

igår gjorde jag mina naglar igen, denna gången är det inte gulddekorationer (som jag har haft i olika skepnader ett antal gånger) utan nu är det lite somrigare med blå/vita blommor. låter kanske inte fint, men det är jättejättefint faktiskt.


en lång dag framför mig med grov pollenallergi. ena ögat är mindre än det andra och helt irriterat, nysningarna har redan kommit upp i tiotal och halsen kliaroh underbara sommar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback