. bildupdate

snabb uppdatering...

idag har jag jobbat, trots att jag inte mådde alltför bra, men vad gör man inte..

sen har jag lagat mat, pasta med bacon/svamp/lök-tomatsås och bruscetta med cocktailtomater och persilja.

damn, vilken kock jag är. haha.

yummie. ska vila mig ikväll, fortfarande huvudvärk och ont i nacken.

imorgon ska jag och nilla träna. ska bli skoj.

image79
armin och ashkan på vår roadtrip till malmö.
(i'm in the backseat)

image80
ingen liten shot man fick i lördags.
men jävligt äcklig. pisang ambon
och dooley's. too sweet. blääh.


image81image82
pasta á la catty med parmesanost || bruschettan jag gjorde.

tihi.

hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: bäbbä

haha fin bild alltså...
morsan vill ha receptet till den championsåsen du slängde ihop hos mig haha
älskar daj

2007-07-08 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback