. utmattad

shuu...


då var helgen över, och tröttheten har anlänt.. jag har varit i växjö hela helgen, så det känns som den snabbt har passerat förbi, tyvärr.. har varit skönt att komma till en liten annan miljö, en stad där "alla känner alla" och de flesta går runt och ler.. inget stress, inga folk som tittar snett på varandra, ingenting.. harmoniskt kan man tycka.. men faktiskt, på ett sätt, så gillar jag ändå det "arroganta" sätt som vi malmöiter har. det är skönt att kunna våga uttrycka sina åsikter och inte bara hålla tyst för att man ska tillfredsställa omgivningen. det är skönt att vara lite stressad och så när man går i stan (eftersom man hinner med så mycket mer då). och framförallt så är det skönt att man verkligen känner sig hemma här..i malmö finns allt, en helt egen värld i en enda stad.. malmö i mitt hjärta, så enkelt är det.

det skönaste med helgen har varit att få umgås med min underbara pojkvän.. guld är det.


jaja, godnatt gott folk, nu måste jag sova, ska jobba imorn ju. ska skriva mer imorn.


peace / C



Kommentarer
Postat av: bob bertuzzi

"hålla tyst o tillfreställa" händer inte på denna jord :) haha
älskar daj

2007-02-27 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback