. somethin' new

shuu..

mitt första meddelande i min nya blogg. får se hur detta ska gå då  :)


hmm.. börjar med gårdagen. jobbade, som vanligt. dryg dag som fan med tanke på att jag hade huvudvärk...


hem snabbt efter jobbet, hämtade upp Armin, sen åkte vi för att träffa Daniel (Lilleman) för att spela in min låt i Ord Upp's studio. Gick bra faktiskt, tog kortare tid än förväntat, och Daniel var grymt duktig i studion.. låten blev bra, faktiskt. Längtar tills den ska bli helt färdig...


denna dagen har det inte hänt så mycket. sitter och jobbar och kände bara för att fixa en blogg..
så jag har något att göra på dagarna.. hehe



ett stort problem som stör mig fett mycket är svårigheten att få en lägenhet här i Malmö stad, helt sinnessjukt.. Man kan inte få en "decent" lägenhet någonstans ju.. jo, om man typ e miljonär, men vafan ska vi andra göra då.. struggle struggle everyday.. haha


vad händer annars här då.. hmm, not much.. återkommer om det händer något spännande.



peace / C


Kommentarer
Postat av: babalito

ohh snygg layout.. nice att du fixat blogg.. nu kan jag spionera på dig hahah
schyyst med låten.. längtar
älskar daj

2007-02-13 @ 14:36:36
Postat av: Sara

Cadddiiie... jag vill höra låååteeen :D Säkert skitgrym :D
Mwwwaaaaahhh

2007-02-13 @ 18:55:51
Postat av: Syrran

Äntligen kan jag hålla lite koll på dig... ;-)
Sorry att jag glömde önska lycka till när du skulle spela in låten :-( (Förvirrad småbarnsmorsa???)

Love U!

2007-02-14 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback