. panik

shuu...


denna dagen började fett irriterande.. vaknade 7, istället för 9, och fick reda på att jag skulle hoppa in tidigare på jobbet idag, det är iofs inga problem. det som irriterade mig var när jag var på väg till jobbet och hade kört min bil i 300 meter, sen började larmet tjuta och bilen blinkade.. under tiden jag körde! sjukt.. så jag hoppade ut, stängde allt o.s.v.. efter det gick knappt bilen att starta. när jag väl fick igång bilen och började köra, så gick larmet igen. så höll jag på, i 4 omgångar.. hmpf. var grymt jobbigt när allt folk kollade som om jag hade snott min egen bil. dessutom att jag körde den under tiden som den tjöt och blinkade.
komiskt nu i efterhand. men att ha detta som dagens första problem, var enormt irriterande. när jag hade gått igenom de flesta svordomar, och bilen började fungera något normalt, då, som pricken över i:et så låste sig mitt rattlås under tiden jag körde... så där höll jag på att krocka. mitt tålamod slogs i tusen bitar.

trots allt så har dagen varit helt okej, är bara riktigt trött. har haft 608 samtal hittills på jobbet, och 25 minuter kvar att jobba. oof.. min nacke smärtar.


nej, nu ska jag ta o ringa sofi och kolla om vi ska ses en liten stund.


skriver eventuellt senare ikväll..



peace / C


Kommentarer
Postat av: baba barkley

"nu du kärring får du dämpa dig, jag orkar inte med ditt jävla tjöt" , hem med dig o sy min tvångströja haha
älskar dig :)

2007-02-28 @ 16:13:06
Postat av: Lille

hehe du din jevla tjuuuuv snooo bilar på det viset=P
maaa dude jag e så glad idag :D älske

2007-02-28 @ 18:44:00
Postat av: NILLAAAAA

Hahaha det hade jag velat se asså!!! LOL
Stackars liten men fan va jag flabba när jag läste det asså! Tack för ett gott skratt skruttepluttan

2007-03-02 @ 01:37:38
Postat av: joesmoe

shit, vilket helvete.. tur du är mer schumi än baba, annars hade baba krockat, eller va sägeru?

2007-03-03 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback