. deffad

shuu...


sorry att jag inte har skrivit på ett par dagar, men jag har haft rätt mycket saker att ta hand om... känner bara hur trött jag e, överhuvudtaget. jag e trött på att få så lite tid över till mig själv, så att jag till sist skiter i att göra något alls.. enformigt.. men men...saker ska bli gjorda, så det är bara att bita ihop och längta till sommaren.. då är det i alla fall ljust, och inte så grått och tråkigt :/

igår träffade jag sofi, var riktigt skönt att se henne igen. så sjuka saker som hon hade varit med om i australien. fick t.o.m mig att längta dit. så skönt det hade varit att åka till ett land så pass långt borta, där det finns vilda djur, helt annorlunda befolkning och bara massa avkoppling för en... ohh..

sofi, jag är så lycklig att du har kommit hem till mig.

har ätit så mycket pumpafrön nu på jobbet så läpparna svider.. sitter och kopplar av med en cola light och musik.. skönt. nu efter jobbet ska jag gå och träna. skönt att få svettas lite, och tänka på annat. 

funderar på att skriva en låttext idag.. hade vart nice att släppa ner tankarna på ett papper och göra något schyst av det ..

nej, nu måste jag ringa o beställa taxi till en besökare här på jobbet.

catch you later.


peace / C

Kommentarer
Postat av: Lille

Dude Om du vill kan vi få allt det där...bara bestämma sig så drar vi =)
you and me until the end =P

2007-02-27 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback