. photosession

yes yes y'all.. var ute med sara igår på slagthuset. sjukt mycket människor.. övermånga som man kände också, som man inte har träffat på länge.. sasha och mahmoud kände inte ens igen mig.. haha, så kan det gå när man har tappat en del kilon... :) men det är bara skoj.

fick en skalle i huvudet också.. haha, så yr jag blev. tur att sara och jag gick ut och tog luft efter.

kvällen avslutades runt 04.40.. what a wonderful night. här under kommer lite bilder som vi lyckades ta under tiden vi satt och drack vin hemma hos mig. fJååRtiZzar? haha









galna bilder.. sjukt roligt.
:)

idag har jag handlat på mellandagsrean. har blivit en del saker faktiskt. bra.
och sen har jag beställt mina efterlängtade wesc hörlurar. yeaaaaah.


nej, nu måste jag gå och sjunga lite på singstar. tänk så himla road man kan göra mig med ett tv-spel. wunderbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback