. in the mooooorning

baby i know that you feelin' uptight. sometimes from morning and all through the niiight. promoe feat daville.
so catchy alltså. får man den på huvudet så fastnar den direkt.

it is what it is. jag jobbade 14 ½ timme i sträck igår. helt slut. 07.00 till 21.30.

sen upp i morse och börja jobba klockan 07.00 igen. suck. men you gotta get that green.


idag ska jag jobba med karolina. hon kommer senare. ska bli kul faktiskt. lika sick humor o sånt som mig har hon. hahaha.

sen åker jag, direkt efter jobbet - med tåg till Växjö. kommer somna. är nästa hundra på det.
men det ska bli skönt att komma upp där lite.. det är ju trots allt en ganska mysig stad. hahaha. förutom att alla vet allt om alla. men man vänjer sig. haha. nej men, jag älskar växjö. faktiskt. :)

gäsp, gäsp och åter gäsp.
damn vad jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Baba af Boston TeaParty

and you all turn pussy when you see that green

2007-12-15 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback