. eidet mobarak

12.28

that's right, god jul..

julafton idag. no snow.. men det spelar inte så stor roll.. eller?

anyway, jag inledde julaftonsmorgonen med en powerwalk.. skönt att komma ut i den kalla luften faktiskt. fick en riktig wake up call. ska göra 8 minute abs nu...

sen kommer väl rapporter sen om vad jag har fått i julklapp :)

peaaaace.



update klockan 13.58

så, nu har jag gjort massa workout.. vägt mig och duschat. har nu gått ner 14 kilo. weeee.

nu ska jag göra revben och massa annan mat.. sen ska jag platta håret.



14.28

jag ska handla massa jamie oliver saker hos tina. hihi.

ohh vad bra shayne wards album är.

Kommentarer
Postat av: Baba Von Der Baum aka Wanderbaum

god jul älskling

2007-12-24 @ 21:12:57
Postat av: tinnnnnnjjjji

haha ja gå loss på en hel bok och en flavour shaker :D

2007-12-27 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback