. 14 cm!


i foajén på mitt jobb. | min reception. överfin.
designer furniture is what it is. yeaaaah.



överfet flaska som
jag fick av min bror.


haha så jävla hett.
förfestande hos linda.


och här är mina nya naglar
hope you like 'em tina. haha.


yes. där var lite update med foto iallafall. var för en stund sen snabbt och köpte en ny mascara. Dior. kostade ganska mycket.. men vill man ha kvalitet så. ohh, jag shoppar föööör mycket.

var på konsultation idag på träningen, där vi vägde och mätte mig.. för att se om något resultat har uppnåtts.

och visst hade det.

3% av mitt fett har jag omvandlat till muskler
BMI har minskat med 3.
min vätskebalans ligger över normalt, vilket är superbra!
vikten - 13 kilo mindre än vad jag vägde som mest.
och sist men inte minst - 14 cm i midjan har försvunnit!

lite till bara sen är jag helnöjd :)

men visst är jag lite stolt över mig själv. det måste jag väl få vara ?

Kommentarer
Postat av: tina von syddan

överfett jobb ju, och i liked the nails forsure :D

2007-12-12 @ 21:18:39
Postat av: Nilla

Så fint det är på ditt jobb :) Kul & se hur du jobbar nu :) hihi
aaw men stumpan du får ta de lungt ju. *Pussa knä*
Jo de e bra me mig ida som du redan vet hihi
Skit bra resultat från träningen :) Om jag bara kunde vara så motiverad haha.

Postat av: Bobby Bengtsson

naglarna blev bra :)
haha så fet flaska..sysslolösa spanjorer ha :P

2007-12-13 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback