. it ain't all good

igår var vi på cirkus.. jag, mamma och min systers barn. var jättemysigt, fastän han lille var jätterädd i början för clownen.. men det blev bra sen igen.. mys.

fint väder idag igen.. va sköööönt. idag ska jag gå ut en runda med anna och nemo.. oh, kommer smälta när jag ser honom. en sån chihuahua som jag också vill ha.

sen ska jag gå och titta på en viss sak, och se om jag ska köpa den vissa saken till en viss person som snart fyller år.

fan.. varför ska loka ha så mycket kolsyra, det kittlar lite för mycket när man dricker.. är jag pedant? nähä?

saknar att spela NFS carbon. måste göra det ikväll. abstinens.

Kommentarer
Postat av: borat

snälla säg att det e till mig haha
iofs så fyller din pappa år imorgon så dt kan vara han med.
älskar daj

2007-08-09 @ 09:15:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback