. i'm on drugs

shuhej.

idag har jag varit hos doktorn angående mina myggbett.. jag vet, det låter överdrivet, men när ens ankel ser ut som en tennisboll och benen är fulla av rodnader och blåmärken så går man faktiskt till doktorn.. fick någon slags knarkarpiller som ska få mig att bli helt bedövad i kroppen och trött.. vi får se hur det går med det..

tränade efter jobbet.. hårt som fan, men har massor av energi kvar. vill bara ut och springa. gör kanske det..

come to think about it - jag ska ju se mff borta mot halmstad nu så det går ju inte. sen är det csi-premiär. can't miss that one.

anyway, imorgon kanske.. nej,. imorn ska jag göra naglarna.... och sen på fest. måste handla också.

gaaah. en annan dag ska jag iallafall ut och springa.

önskar att man hade varit ledig så man kunde gått ut och festat lite till. jag ser iallafall fram emot att se pablo francisco.. det ska bli riktigt tungt.

image151
ibland känner jag mig som en liten apa.



Kommentarer
Postat av: Syrran

Du e lika söt som apan iaf ;)

2007-08-14 @ 14:48:06
Postat av: babbsan

naaw synd om dig lilla fisen :)

2007-08-14 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback