. trisslott med vinst - från en främling

shuu..

the days feels like summer.. so wonderful.

igår var det sommarkväll på möllan.. mascot as usual... jag och sofi.. satte oss bredvid två tjejer, eftersom det inte fanns någon plats på uteserveringen.. visade sig att nagam var en av de tjejerna.. en brud man inte träffat på typ två år.. sjukt sammanträffande. trevligt..

nagam och hennes kompis gick, och bordet var vårt.. det gick inte speciellt lång tid innan en gubbe kom och frågade om han fick sitta vid vårt bord..han ville bjuda på dricka, men vi sa nej tack.. efter ett tag gav han mig en trisslott.. sen gick han..konstigt nog vann jag på den.. 25 kronor. haha. efter ett tag kom han tillbaka och frågade om jag hade vunnit.. jag nekade, men sa tack ändå (kanske hade han surat för att jag vann).. då fick jag en till.. vann inte på den... but still. vilken sjuk händelse.. aldrig varit med om något sånt.. förmodligen hade han väl vunnit massa pengar och inte visste vad han skulle göra med dem.. som om han var i chock..

who can blame him ? jag hade svimmat..

idag har jag bara jobbat. kan inte komma på vad jag ska önska mig i 20-års present.. damn, så svårt det är.



dagens bästa

helg. the word says it all.


dagens värsta

bråket med en på marknadsavdelningen. kokar fortfarande.




peace / C

Kommentarer
Postat av: baba ipod

dagens bästa: ipoden
dagens värsta: mitt rum ser ut som fan
dagens super: catty

2007-04-27 @ 19:00:44
Postat av: smoejoe

dagens rövslick: baba bandido :D

2007-04-29 @ 15:58:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback