. stevie wonder och päronvatten

shuu..


"music is a world within itself
with a language we all understand " ..

...kunde inte sagt det bättre själv.. stevie wonder.. ett musikaliskt geni. finns inget fetare än att sätta på lite gamla motown låtar med stevie.. känslan är enorm. man kommer in i ett känslorus och allt bara svänger.. tungt som fan.


igår kväll.. stack jag till almvik för att festa lite med sofi och hennes barndomsvänner.. satt där ett par timmar, blev 3 öl och en bacardi.. trevliga tjejer som fan. stack hem ganska tidigt.. men i helhet var kvällen bra..

idag har jag bara solat, bytat min jacka.. och druckit nya bonaqua. fett god.. blivit smått beroende.




dagens bästa


stevie wonder - sir duke


dagens värsta

att jag inte kan vara ledig från jobbet imorn. när alla andra är det..



image19

yummiiie



10 dagar till min 20 års dag.

37 dagar till bulgarien.


peace / C

Kommentarer
Postat av: baba

själv så klämde jag klämdagen ordentligt.. gud straffade mig.. trädgårdsarbete med paps istället haha.

2007-04-30 @ 13:40:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback