. solsken och möllevången

shuu..


igår blev det ingen träning, var fett slut efter arbetsdagen. massor att göra och mycket problem att lösa..

men idag har det varit smått lugnare.. och vädret har varit grymt bra. så nöjd så nöjd.


gårdagens kväll var fett mysig.. öldrickning och underbara vänner mitt på möllan, i riktig sommarkvälls-värme.. oh so lovely...vet inte varför man älskar möllan så mycket, men fan det finns så många sköna människor där.. ingen är den andra lik, och ingen bryr sig om massa ideal o shit.. möllevången.. there's no such thing.

var så kul att få träffa anna igen, min isländska prinsessa. haha. så mycket jag inte har kunnat prata med dig om på alla dessa tre åren som du varit där borta. så skönt att få höra ditt skratt och dina sjuka historier. love it

sofi och sara var också med. myyys mina små tjejer. älskar er.


nej, nu måste jag gå, ska köra hänga gubbe med malin här på jobbet. wee




dagens bästa


grey's anatomy.. ohhh..


dagens värsta

pollenallergi.. sämst.




dagens bilder också..


image21

nytt hår

image20

snygg gubbe jag ritade.. eehh..




peace / C

Kommentarer
Postat av: baba binoculars

konstskolan nästa älskling!
snatcha lite godis till mig från jobbet haha

2007-04-26 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback