. sjuke jävel

shuu..

huvudvärken dominerar skallen.. känner mig inte på topp precis..

igår var jag på fotbollen.. mff - gais. förhoppningarna var höga, och blev om möjligt ännu högre när Junior gjorde ledningsmål för malmö med bara knappt två minuter spelade. det bjöds på fett bra fotboll, och jag njöt riktigt - i tio minuter... resten av matchen var minst sagt uttråkande.. mff drog sig ner på gais nivå och spelade bara "tjong-bollar". inget eget spel överhuvudtaget.. besviken blev jag. att vi fick tre poäng med oss kan vi tacka jimmy dixon (som enligt mig var gårdagens bästa spelare på planen), anders andersson, och framför allt jonas sandqvist (som stod för världsklass-räddningar stundtals) för. tack.

sitter och lyssnar på din gata.. mario vasquez smöriga röst som strömmar ut ur högtalarna. grym är han.

läste innan om skolmassakern på virginia tech i usa. 32 dog.. Cho Seung Hui - din sjuke jävel. har inte ord för vilken äcklig människa jag tycker att han var. fyfan. anyway, sörjer de döda och deras anhöriga. jag beklagar verkligen.


förresten så har linda rosing opererat in ännu större bröst. contgratulations, you're even dumber than i thought.



dagens bästa

att det bara är 50 dagar kvar tills vi åker till bulgarien. som jag längtar.


dagens värsta

lunchen som inte smakade så gott som jag hade hoppats på...bläh.





peace / C

Kommentarer
Postat av: baba

dickson

2007-04-19 @ 09:15:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback