. operations-nervositet

shuu..


konstigt hur mycket passion man kan ha för musiken.. det första jag tänkte på när jag vaknade (efter jag hade läst armins morgonsms såklart), var hur skönt det skulle bli att sitta i bilen o höra på alla nya r&b låtar som jag fixat..

körde extra sakta till jobbet imorse för att kunna sjunga extra mycket. ohh.. audioslave, that's what i am.

idag har jag tränat igen. äntligen. gick ut fett hårt med. kroppen e helt slut.. annars, inte så mycket.. jobbat.. ringt och terroriserat linda 100 gånger.. sen bara tagit det lugnt..

idag åkte linda upp till stockholm, ensam för att göra sin operation.. imorn klockan 14 är det dags. håller tummarna, och önskar att jag kunde varit där med henne. tycker så synd om henne att vara där själv, därför har jag också ringt hundra gånger och uppdaterat mig om vad som har hänt de senaste minuterna. you're gonna do this dude!  älskar dig.

blir helt nervös jag med. spänner mig i hela kroppen.

imorn kommer armin. va mysigt det ska bli.

machucando.


peace / C



Kommentarer
Postat av: Anonym

je m´apelle morteza muchacho

2007-04-04 @ 06:52:49
Postat av: Bella

hehe machucando!!! Du är så snäll catty, verkligen. Att du stöttar din vän på det sättet, verkligen fint av dig! Å jag känner igen det där med att lyssna på musik i bilen hehe :P puss pusss

2007-04-05 @ 09:05:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback