. mysig helg och mögliga hamburgare

shuu...

ny vecka, nya utmaningar.

har inte skrivit på ett par dagar, så jag ska försöka summera ihop påskhelgen på ett snyggt sätt.

i onsdags var vi ju som sagt på ordupp's show på jeriko, grymt nice. ison och fille var fett bra.

i torsdags slutade jag tidigt... hämtade upp armin hemma, sen körde vi till studion på jeriko, där dollar bill och afc skulle spela in en låt till nya albumet.. satt där en stund, sen körde jag o armin till triangeln för att hämta upp afc och deras dj  "2 much".. var lite sjukt att gå och ta i hand med ett par snubbar som man för två år sen stod och diggade till längst bak vid stora scenen på malmöfestivalen. kändes bull att man hade en liten polo att köra i också. men de fick trycka in sig bak i min bil. haha.

på kvällen blev det show på arena 305. fick filmat och fotat rätt så mycket. fotade skivomslaget på dollar bill o.s.v. bilderna och filmen blev riktigt bra faktiskt. senare på kvällen kom pernilla och sara till arena. var kul, blev överraskad faktiskt. efter showen stack vi till möllan och "efterfestade".... blev ett par öl, och grymt mycket skratt. var mys.

fredag, lördag och söndag har jag bara njutit av att vara ledig. ett stort plus att jag hade min baba barbarozza hos mig också. älskar att vara med honom. har hyrt film, gått o shoppat, och bara haft det underbart. lovely.

min syster och linda har kommit hem från sjukhuset båda två. obeskrivligt skönt faktiskt att allt har gått bra för båda. vet att det är jobbigt för er just nu, men jag finns här, anytime, anywhere. älskar er.

förresten,
 i fredags var vi och såg filmen "300" på bio. riktigt grym film. underbar att se, för oss som är filmintresserade.. grymt snygga effekter. av mig får den  8.5 / 10   lättsamt.

mff spelade 1-1 mot elfsborg på bortaplan i lördags. bra gjort faktiskt. med tanke på att det var årets första allsvenska match.. plus att elfsborg har relativt bra lag och vann guld förra året. detta året är guldet himmesblått.
i can feel it comin'.

ska börja köra lite dagliga listor. allt blir så mycket roligare då... eller?

dagens bästa:

102-åringen som slog hole-in-one. hur fett är inte det då? big up.

dagens värsta:

den grymt mögliga QP Cheese hamburgaren som McDonald's så duktigt hade tillagat och serverat på Heron City i Stockholm igår.
how nasty is that?


i'm out.

peace / C

Kommentarer
Postat av: baba brutenvrist

hade skitskoj hos dig denna gången, haha fan vad aktiv vecka ändå. älskar dig fisen

2007-04-11 @ 06:18:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback