. kalvin-mjölk genom sugrör.

shuu..

vaknade imorse.. migrän, svullen hals och helt svettig. fan va nasty.

drömde massa sjuka drömmar inatt med.. that aspririn sure fucks my brain up.

var inget annat att göra än att ringa o sjuka mig idag. sov till halv 1, sen efter det har jag bara legat i soffan.. halvsovit mig igenom hela dagen. jag som var så sugen på att sola. bahh.

käkade typ inget på dagen. har inte kunnat. druckit kalvin-mjölk med sugrör.

har käkat lite kinamat nu, men det mesta har jag lagt o sparat till imorn, just in case my throat gets better.

rastlös. usch..

får väl gå o lägga mig igen i guess.

ska bara köra dagens lista med..



dagens bästa

att kanal 5 har så sjukt många serier och program att titta på, tack vare dem har jag inte vart fullt uttråkad idag. sabrina tonårshäxan, fresh prince, 7th heaven. tusen år sen man tittade på dem sist. nostalgi-tripp.

dagens värsta


att jag är sjuk känns som givet på denna placeringen idag faktiskt.




peace / C

black n white

image8

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Störtskönt väder!
Skit också! Jag kan inte publicera något nytt inlägg på min blogg! Men så är det fredagen den trettonde också.

Postat av: Junitjej

Det funkar igen!

2007-04-13 @ 22:42:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback