. daaamn what a night

shuu...


igår blev linda opererad, och idag min syster. usch. håller tummarna för syrran. har ont i magen utav nervositeten. älskar dig min syster.

lindas operation gick bra. ringde till uppvaket på sjukhuset i stockholm igår. då hade hon vart vaken i en kvart. jobbigt det var att höra henne säga att hon hade smärta.. så hjälplös. ville bara vara där och krama om henne. känns så konstigt, att man saknar en person så otroligt mycket mer.. bara för att det helt plötsligt är 60 mil imellan..

igår kväll var det show på jeriko.. open mic battle's.. och bra underhållning.. och sist men inte minst ison och fille. damn asså. riktigt bra var dem. fick igång publiken till max. och med hjälp utav ett par öl så kunde inte jag heller sluta dansa. var i min egen värld. oh vad musiken kan göra med mig. i love it.

ikväll blir det show på arena 305.. dollar bill och afc bland annat. kommer bli riktigt tungt det med. there's no such things as good music.

idag ska vi till studion med afc och db. jobbar bara halva dagen. skönt.

talk to you later.

peace / C

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag älskar dig oxå syrran, fastän att jag kan verka lite "hård" mot dig ibland...vill ju bara ditt bästa ;) Puss o kram på dig!

2007-04-20 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback