. apelsinsaft i ögat. how lovely is that.

shuu...


sitter på jobbet.. tittar ut på det fina vädret och bara känner mig sjukt sugen på att träna. lyssnar på oldschool låtar på din gata och bara softar. ingen musik är så bra som de riktigt gamla r&b låtarna.

var hemma hos linda en sväng igår. bara tog det lugnt och snackade om allt hon har gått igenom den senaste veckan. gastric bypass - operationen, resan till stockholm, och mycket annat smått och gott...var skönt.

funderar på att skriva en text ikväll.. får se om jag orkar. ska försöka läsa ut boken snart. har hållt på med den hur länge som helst.. vill inte att den ska ta slut. jens lapidus - you are a genious.

får bli kort inlägg nu.


dagens bästa

att det är grey's anatomy ikväll. i love it.

dagens värsta

saften från en apelsin som sprutade rakt upp i ögat på mig när jag skalade den.


peace / C

Kommentarer
Postat av: mommish

härligt hahah

2007-04-11 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback