. after sex

shuu..

hmpf. inte sovit speciellt mycket inatt faktiskt. gäspar nästan hela tiden.

arghh. . pollen också. näsan e helt fucked up.


men men, igår kväll var jag på möllan med pernilla. var mysigt, sitta där ute i stormen på mascot, med filtar runtom oss, och kalla öl i handen. livet helt enkelt. tiden gick fort, som den gör när man har kul.. fick säga hejdå igår, hon åker ju till luton igen på söndag.. och då är jag i växjö. i will miss you noodle-girl.



"after sex" - lätt bästa låten. ohh, fan vilket beat. love it.



dagens bästa

att jag ska få träffa armin igen.


dagens värsta

stämningen som inter fått på halsen av christian vieri, kom igen "bobo".. efter allt inter har gjort för dig? dessutom ser jag det mer som ett desperat behov av pengar, nu när han börjar komma upp i åldern. han är ju trots allt 34 år, vilket är ganska mycket inom proffs-fotbollen. har han kanske insett att han aldrig kommer bli som han varit?

jag gillade dig bobo, men inter är värda mer än så..




there's nothing left to find but pain.


peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback