. 12 sanna saker om män

shuu...


ohhh it's such a beautiful day...the sun is shining... and... the "pollen" is fucking up my nose.

så var det med den sköna dagen. arrghh..

men idag ska jag träna iallafall.. ska in till stan nu direkt efter jobbet.. wee.

ska nog bli fotbollstränare för ett gäng småtjejer.. hade nog varit fett roligt.. har fått erbjudandet iallafall. undra om jag ska tacka ja..

ikväll får vi se vad som händer.




dagens bästa

" 12 sanna saker om män " som jag läste nyss.. måste ge ett utdrag..

"varför snarkar män så fort de lägger sig på rygg? - deras pungkulor faller ner över skithålet och täpper till deras extra lufthål"

haha så fet.


dagens värsta

att jag inte är rik. önskar verkligen att jag vore det.



peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback